Acte de Graduació 2010-11

L'equip d'Adreça de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials té l'honor de convidar-li a l'Acte Acadèmic de Graduació 2012 que tindrà lloc el pròxim dia:

19 de gener, dijous, a les 18:30 hores, per als alumnes que han finalitzat els seus estudis en: Publicitat i RR.PP., Sociologia i Diplomatura en Treball Social en el Paranimf de la UA.

20 de gener, divendres, a les 18:30 hores, per als alumnes que han finalitzat els seus estudis en: Administració i direcció d'empresa, Economia i Diplomatura en CC. Empresarials en el Paranimf de la UA.

Ja estan publicades les fotos dels Actes de Graduació en el Portal Audiovisual de la UA

REQUISITS DELS PARTICIPANTS

• Estudiants que s'han llicenciat/diplomats en el curs 2010/2011 i anteriors.
  • Estudiants que s'han llicenciat/diplomat en la Convocatòria Extraordinària per a Finalitzar Estudis (C1) del curs 2011/12.

TERMINIS

Inscripcions des del dilluns, 7 de novembre, fins al divendres, 2 de desembre de 2011 FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Publicació de llistes provisionals i data definitiva de l'Acte de Graduació, en aquesta mateixa web, el 12 de desembre.

Finalment, l'Acte de Graduació es realitzarà en dos dies depenent del teu estudi serà el 19 o el 20 de gener.

Reclamacions: 13, 14 i 15 de desembre. Es poden presentar en aquest imprès, bé directament en la Secretaria del Centre o a l'e-mail: facu.economiques@ua.es adjuntant la documentació necessària.

Llistat definitiu, 19 de desembre.

Invitacions: La recollida serà des del 12 de desembre fins al 13 de gener en la Consergeria de l'Edifici de la Facultat de CC. Econòmiques i Empresarials (de 9:00h -21:00h), per a arreplegar les invitacions per a familiars o amics que seran imprescindibles per a poder accedir al Paranimf el dia de l'Acte de Graduació. Per a açò el/l'alumne/a haurà d'identificar-se prèviament presentat el seu DNI/NIE/Passaport o TIU. Per a arreplegar la invitació d'algun/a company/a, serà necessari una autorizació.

També pots sol·licitar que t'enviem per correu postal les invitacions. Per a açò, sol·licita-ho per email:jm.quiles@ua.es

L'alumne inscrit entrarà al Paranimf de la UA presentant el seu DNI/NIE/Passaport o TIU

RECOMANACIONS PROTOCOL·LÀRIES

Per motius d'organització de l'Acte acadèmic tots els alumnes/as deuran estar en el Paranimf a les 18:00h i trobar-se en els seus seients a les 18:15h.

CERIMONIAL DE L'ACTE ACADÈMIC

VENI CREATOR

Cor de la Universitat d'Alacant

ACTE D'OBERTURA

Magfco. Sr. Rector de la Universitat d'Alacant

Paraules del Degà

ACTE D'IMPOSICIÓ DE BEQUES DE GRADUACIÓ.
LLIURAMENT DE DOCUMENT ACREDITATIU DE LLICENCIATURA/DIPLOMATURA

Paraules d'un alumne, en nom dels seus companys

CLAUSURA DE L'ACTE

Magfco. Sr. Rector de la Universitat d'Alacant