Continuació a qualsevol títol de Grau

Requisits

Segons la Normativa d'Accés als estudis oficials de Grau de la Universitat d'Alacant, els qui hagen cursat estudis universitaris oficials espanyols parcials i desitgen accedir a estudis de grau en aquesta Universitat, podran ser admesos si reuneixen els següents requisits:

• Que es reconeguen almenys 30 crèdits en l'estudi de grau en el qual se sol·licita l'admissió. Si no s'arriba a aquests 30 crèdits s'haurà de realitzar la preinscripció en el Servei d'Alumnat (Negociat d'Accés).
  • Tenir una qualificació igual o superior a la de l'últim admès en preinscripció en aquesta Universitat per a aqueix estudi, pel seu mateix contingent, en el curs acadèmic immediatament anterior en el qual se sol·licite l'admissió.
  • La gestió administrativa de DADE (programa simultani en Dret i Administració i direcció d'empreses) es realitza en la Facultat de Dret.

Si els teus estudis no són parcials i ja eres titulat hauràs de realitzar la preinscripció en el Servei d'Alumnat (Negociat d'Accés).

La simultaneïtat entre estudis oficials s'autoritza una vegada admès/a en l'estudi, només és necessari sol·licitar la simultaneïtat per a no tancar el teu expedient en la universitat d'origen. (Instrucció de Vr. Estudiants - 25.10.2012)

Terminis i documentació

El termini per a sol·licitar el trasllat a qualsevol Grau és del 15 de març al 15 de maig de 2019, per al curs 2019/20.

Hauràs de presentar en la Secretaria de la Facultat la següent documentació:

• Sol·licitud (PDF autorellenable)
  • Fotocòpia del DNI/NIE/Passaport.
  • Certificat acadèmic personal (original i còpia). En el cas d'estudis de la Universitat d'Alacant bastarà amb una fitxa informativa segellada pel Centre.
  • Original i fotocòpia del document acreditatiu de la nota d'accés a la universitat.

Una vegada acceptada la teua sol·licitud de continuació d'estudis et facilitarem una carta d'admissió perquè la presents en la teua Universitat/Centre universitari d'origen i aquest ens remeta el teu Certificat Acadèmic Oficial.

L'admissió definitiva quedarà supeditada a la recepció del Certificat Acadèmic Oficial de trasllat i la comprovació del compliment dels requisits d'accés i de permanència.

Informació sobre la matrícula.

Pujar

Edifici Germàn Bernàcer