Accés als Estudis de Màster Oficials

REQUISITS D'ACCÉS GENERALS

Segons la Normativa de la Universitat d'Alacant (BOUA de 20 de desembre de 2012), per a accedir als ensenyaments oficials de Màster Universitari serà necessari:

1. Estar en possessió d'un TÍTOL UNIVERSITARI OFICIAL ESPAÑOL o un altre expedit per una institució d'educació superior de l'EEES (Espai Europeu d'Educació Superior) que faculten en el país expedidor del títol per a l'accés a ensenyaments de Màster.
  2. Estar en possessió d'un TÍTOL D'EDUCACIÓ SUPERIOR ESTRANGER que haja sigut HOMOLOGAT al títol que permet accedir als estudis sol·licitats.
  3. Estar en possessió d'un TÍTOL UNIVERSITARI obtingut en una Universitat o Centre d'Ensenyament Superior de PAISES ALIENS A l'EEES, sense necessitat de l'homologació prèvia dels seus estudis. En aquest supòsit cal tenir en compte:
  • El Títol no homologat requereix un informe tècnic d'equivalència expedit per la Universitat d'Alacant ( CONTÍNUA - Centre de Formació Contínua ), pel qual s'haurà d'abonar la taxa correpondiente. El pagament ho pots fer de forma on-line amb targeta de crèdit punxant ací .
  • L'accés per aquesta via no implicarà, en cap cas, l'homologació del títol previ que estiga en possessió el/la interessat/a, ni el seu reconeixement a altres efectes que el de cursar els ensenyaments de màster universitari.

REQUISITS D'ADMISSIÓ ESPECÍFICS de cada Màster Oficial

L'alumnat que complisca els requisits d'accés podrà sol·licitar la seua admissió en alguna dels ensenyaments oficials de màster universitari. L'alumnat serà admès a un màster oficial determinat atenent al nombre de places oferides i als requisits específics i criteris de valoració de mèrits que, si escau, establisca la memòria de verificació d'aquest màster, entre els quals podran figurar requisits de formació prèvia expecífica en algunes disciplines o de formació complementària.Consulta la informació del màster en el qual estigues interessat per a informar-te sobre est i altres assumptes.

La Comissió Acadèmica de cada Màster serà la responsable de realitzar la baremación i selecció de totes les sol·licituds presentades.

TERMINIS I FORMULARI DE PREINSCRIPCIÓ - CURSE 2018/19

El procés de preinscripció es realitza en el Centre de Formació Contínua de la UA,

• Període extraordinari de preinscripció i matricula en Màsters amb vacants: 13 de juliol al 15 d'octubre 2018. Accedeix al formulari de preinscripció
    • Admesos: es comunicarà als estudiants via e-mail la data de matrícula.
  • Estudiants que superen el TFG en:
    • Convocatòria C4 del curs 2017/18: una vegada obtingut el títol, poden sol·licitar la preinscripció. Si ja l'has sol·licitat pots posar-te en contacte amb master.economiques@ua.es. La matrícula es realitzarà al llarg de la primera quinzena d'octubre.
    • Convocatòria C1 del curs 2018/19

Per a formalitzar la matrícula, qui resulte admès haurà de presentar la documentació ORIGINAL en la Secretaria del Centre.
Els documents expedits en l'estranger hauran de ser oficials i estar degudament legalitzats i traduïts.

Edifici Germàn Bernàcer